Prologue

“ Przeraża mnie ile mogę pomieścić w sobie
wspomnień, tęsknoty, książek, muzyki, kawy i
fałszywych uśmiechów. ”
                                                       — bo łatwiej jest udawać.


                              Samotność jest dobra. Możesz wsłuchać się w odgłos ciszy. Możesz posłuchać niemego człowieka, którego wcale koło ciebie nie ma.Możesz krzyczeć. Możesz się gdzieś zaszyć i nie wracać do domu. Możesz być jaka chcesz, nikt cię nie skrytykuje. Nie musisz żyć jak inni . Jesteś wolna i bez skaz. Nie ma nic lepszego niż samotność
                              ... i nagle w naszym życiu pojawia się ta cholernie ważna osoba, która sprawia, że wieczory nie są już samotne. Dzięki której nasze życie nabiera sensu i mamy dla kogo żyć.




~*~



14 komentarzy:

  1. Anecia!! Nieładnie tak kłamać, że się weny nie ma. Jesteś twoją czytelniczką od bo.... Sama wiesz. Uwielbiam cię i tak już zostanie. Mam nadzieję, że poradzicie sobie we dwie w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłyście mnie tym prologiem, jestem ciekawa co będzie dalej. jeśli mozecie informujcie mnie na tt @MalikDrug (:

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx
    {pokochaj-drania.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  3. Historia zapowiada sie ciekawie. Polubilam 1D. Wczoraj. Dzieki piosence ‘one thing‘. Na poczatku myslalam ‘oho, pieciu Bieberow...‘, ale zostalam mile zaskoczona ich muzyka. Jednak nie uwzam sie za Directonerke. Na pewno bede na biezaco z tym opowiadaniem. Po czesci moze dlatego, ze uwielbiam styl pisanoa Anety. Asi niestety nie kojarze, ale jestem przekonana, ze historia jest warta czytania. Prolog czytam z telefonu, ale kiedy tylko usiade przy komputerze, dodam Waszego bloga do zakladek. Pozdrawiam i zycze ogromu weny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja Basia, dzięki za poinformowanie mnie o nowym rozdziale. A raczej nowym blogu. Musze założyć w końcu tu konto, bo fajne tu można mieć avatary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... no ciekawy ten wasz prolog ;) informujcie mnie @Aww__Meggie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki króciutki prolog, ale jednocześnie bardzo mi się podoba. Nawet bardzo. Mam nadzieję, że mówicie prawdę o blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach... śliczny prolog. Strasznie mi się podoba. Czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótko, ale zapowiada ciekawie. Samotność rzeczywiście czasami jest dobra, ale lepiej mieć przy sobie kogoś bliskiego. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog jest bardzo ładny, z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział. ;)
    Tak, tak. Dobrze widzisz, z małym opóźnieniem, ale jednak wróciłam. :D
    http://rok-w-raju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cześć :) na moim blogu pojawił się 2 rozdział i mam nadzieję, że on ciebie zainteresuje. liczymy na szczere komentarze i dużą liczbę wejść oraz obserwujących. http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ - jenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Na moim nowy blogu pojawił się już trzeci rozdział z perspektywy Naomi. Więc serdecznie zapraszam do czytania, komentowania, zadawania pytań i dodawania do obserwowanych (: http://justpretendingthatwerecool.blogspot.com/ Przepraszam za spam, ale zależy mi na wybiciu się z nowym blogiem w świecie blogspotu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog zbyt wiele nie mówi jednak z pewnością będę czytać to opowiadanie. Przyciągnął mnie przede wszystkim szablon znacznie różniący się od innych (przy okazji: same go wykonałyście?), ciekawie nazwane zakładki i opisy w nich zawarte, przede wszystkim w opisach was jako autorek. Od razu da się wyczuć, że potraficie pisać i robicie to z wielką przyjemnością :) Mogłabym się jeszcze dowiedzieć czy prowadziłyście do tej pory jakąś działalność blogową z opowiadaniami? Pozdrawiam cieplutko i dodaję do linków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak każda z nas prowadzi jeszcze kilka blogów o innej tematyce nie związanej z 1D, ale ten prowadzimy wspólnie ;) Już niedługo nowy rozdział! <3 I dziękujemy WSZYSTKIM za takie miłe słowa :**

      Usuń
  13. świetny prolog, wciąga czytelnika już na wstępie x
    czytasz może http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ ? jeżeli tak, to ja jestem Lola i właśnie zaczęłam prowadzić własnego bloga ♥ zapraszam do komentowania i obserwowania x http://justfranks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń